Funderingsshop.nl

Eenspan 17
3897 AL Zeewolde
+31 6 21896418

Klantenservice

De klantenservice van Funderingsshop.nl staat op werkdagen van 07:00 tot 17:00 uur voor u klaar! U bent van harte welkom om bij ons op bezoek te komen van maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 17:00 uur. Wilt u ons buiten deze tijden om bezoeken? Dat is mogelijk op afspraak:

Telefoon: +31 6 21896418
E-mail: info@funderingsshop.nl
WhatsApp: Start een WhatsaApp-gesprek

U kunt ook contact met ons op nemen door middel van dit contactformulier.

Contactformulier

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Algemene informatie:

KOMO-keurmerk, gecertificeerd door Kiwa
Alle producten van Funderingsshop.nl zijn KOMO (Keuring en Onderzoek van Materialen voor Openbare werken) gecertificeerd. Deze onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk werd opgericht in 1962 en beoordeelt voornamelijk processen en producten in de bouwsector.
Kiwa
Slechts enkele organisaties in Nederland zijn bevoegd om een KOMO-keurmerk toe te kennen. Eén van deze organisaties is Kiwa. Kiwa is de organisatie die de producten van Funderingsshop.nl uitgebreid heeft getest, en uiteindelijk het bijbehorende certificaat heeft toegekend. Wilt u dit certificaat opvragen? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Wilt u retourneren? Neemt u dan contact met ons op, alstublieft.

Na het ontvangen van deze gegevens nemen wij uw reclamatie in behandeling. Mocht de reclamatie gegrond zijn, dan zullen wij het product kosteloos vervangen of indien mogelijk kosteloos repareren.

Heeft u andere vragen over het door u aangeschafte product of wilt u meer informatie over de wijze waarop u aanspraak kunt maken op onze garantie, dan kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch of via e-mail contact opnemen.

Bij Funderingsshop betaalt u verzendkosten op basis van uw postcode. Voer uw postcode in tijdens het bestelproces en uw verzendkosten worden automatisch berekend, vóórdat u de betaling voldoet.

U kunt de producten van Funderingsshop.nl binnen 14 dagen ruilen of retourneren, tenzij de producten voor u op maat gemaakt zijn. Wilt u op maat gemaakte producten retourneren? Neem dan alstjeblieft eerst contact met ons op.

U heeft vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt, 14 dagen de tijd om uw retour bij ons aan te melden. Het is mogelijk om de producten door ons te laten ophalen tegen een schappelijke vergoeding. (indien redelijkerwijs mogelijk).

Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen in overleg voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Wij willen u vragen om zo zorgvuldig mogelijk om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.

Stappenplan retouren

  1. Wij nemen naar aanleiding van uw retouraanvraag contact met u op om de details van de retourzending door te nemen. Het is ook mogelijk het artikel retour te brengen op onze vestiging (zie hiervoor het onderstaande adres).
  2. U stuurt het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) terug naar Funderingsshop.nl.
  3. Wanneer wij het pakket in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening.

Wilt u retourneren? Neemt dan contact met ons op, alstublieft.

Natuurlijk willen wij dat u tevreden met ons bent. Indien u een klacht heeft zullen wij het uiterste doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wilt u een klacht indienen? 

U kunt een klacht indienen door een mail te sturen naar info@funderingsshop.nl.

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.
Wilt u zo vriendelijk zijn de onderstaande gegevens in uw klacht te vermelden:

  • Uw naam/adres/woonplaats
  • Indien van toepassing het factuurnummer of ordernummer

Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht reageren.